Dokładamy wszelkich starań, aby nasze wydarzenie było dostępne dla wszystkich osób, które zechcą w nim uczestniczyć. Osoby ze szczególnymi potrzebami wynikającymi z niepełnosprawności/stanu zdrowia/sytuacji życiowej, które chciałyby, żebyśmy uwzględnili ich potrzeby podczas wydarzenia, prosimy o kontakt z organizatorami do piątku 17.05.2024, aneta.mackowiak@rockwool.com lub kontakt@wozkowicze.pl
Potrzeby zgłoszone po tym terminie również postaramy się spełnić, ale nie możemy zagwarantować pełnego wsparcia.
Fundacja Wózkowicze oraz Firma ROCKWOOL GBS wraz z partnerami zapraszają na drugą edycję Hybrydowych Targów Pracy dla Osób z (Nie)pełnosprawnościami:
📅 22.05.2024 r.
⏰ 10.00-14.00
📌 Biuro ROCKWOOL GBS, ul. Wierzbięcice 1B, Poznań
Przyłącz się do naszej innowacyjnej inicjatywy, która ma na celu promowanie aktywności zawodowej oraz społecznej Osób z Niepełnosprawnościami. Nasze Targi Pracy stanowią nie tylko szansę dla pracodawców z sektora usług biznesowych, aby zaoferować zatrudnienie tej wyjątkowej grupie, lecz także szansę na zmianę powszechnych przekonań dotyczących dostępnych stanowisk pracy.
Wśród uczestników wydarzenia znajdą się takie renomowane firmy jak ABSL, ADM, Carlsberg Shared Services, Franklin Templeton, Grant Thornton, John Deere, Miele Global Services, ROCKWOOL GBS, McKinsey, O-I, Next Technology at FlexDev, Transcom, Miasto Poznań, PFRON, ZUS, a także Fundacja Wózkowicze i TakPełnosprawni.
Celem imprezy jest również przełamanie schematu o stereotypowych stanowiska pracy (takimi jak ochrona czy sprzątanie ) dostępnych dla osób z niepełnosprawnościami. Chcemy otworzyć drzwi do nowoczesnego, inkluzywnego rynku pracy sektora usług biznesowych, który jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów polskiej gospodarki. W Polsce istnieje już 1 800 centrów obsługi procesów biznesowych (BPO), usług wspólnych (SSC/GBS), IT oraz centrów badawczo-rozwojowych (R&D), w których zatrudnionych jest ponad 435 tysięcy pracowników. A sam Poznań jest domem dla 152 centrów nowoczesnych usług wspólnych, zatrudniających ponad 29,5 tysięcy osób!
Podczas Targów będziesz miał/miała okazję nie tylko poznać potencjalnych pracodawców i porozmawiać z rekruterami, ale także uczestniczyć w interesujących wykładach i warsztatach online oraz offline. Na liście wydarzeń znajdziesz prelekcje na temat sektora usług nowoczesnych, warsztaty z pisania CV, przygotowania do rozmowy rekrutacyjnej, a także „Linkedin bez tajemnic”.
Dołącz do naszego wyjątkowego wydarzenia i otwórz się na nowe możliwości zawodowe!
22 maja 2024
Godz. 10-14
Biuro ROCKWOOL GBS
Nowy Rynek ul. Wierzbięcice 1B Poznań
Budynek jest w pełni dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami.
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze wydarzenie było dostępne dla wszystkich osób, które zechcą w nim uczestniczyć. Osoby ze szczególnymi potrzebami wynikającymi z niepełnosprawności/stanu zdrowia/sytuacji życiowej, które chciałyby, żebyśmy uwzględnili ich potrzeby podczas wydarzenia, prosimy o kontakt z organizatorami do piątku 17.05.2024, aneta.mackowiak@rockwool.com lub kontakt@wozkowicze.pl
Potrzeby zgłoszone po tym terminie również postaramy się spełnić, ale nie możemy zagwarantować pełnego wsparcia.
Sektor SSC/BSC – Wprowadzenie do tematu Biznesowych Usług Wspólnych (Joanna Kozłowska, Internal Audit Supervisor, John Deere)
Zapraszamy na spotkanie, które zapozna Cię ze światem branży SSC/BSC. Poznasz tajniki jednej z najszybciej rozwijających się gałęzi biznesu. W trakcie prelekcji:
Przyłącz się do naszej prelekcji, aby odkryć pełen potencjał i perspektywy rozwoju w branży SSC/BSC!
Mistrzowska Rozmowa Kwalifikacyjna (Mateusz Londzin, Senior Recruiter, McKinsey & Company)
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się jak zaprezentować się na rozmowie kwalifikacyjnej w jak najlepszym świetle? Podczas tej 30-minutowej prelekcji Mateusz z zespołu rekrutacyjnego McKinsey & Company w Poznaniu przekaże w pigułce trochę teorii, opowiadając między innymi o różnych etapach przygotowania do rozmowy rekrutacyjnej, schemacie START, czyli jak odpowiadać na pytania w ustrukturyzowany sposób i podzieli się z Tobą również wskazówkami odnośnie tego, o czym pamiętać, a czego unikać.
Jeśli chcesz poczuć się pewnie podczas Twojej następnej rekrutacji, to spotkanie jest dla Ciebie!
Uprawnienia pracowników z niepełnosprawnością (Anna Szczepska, Senior Menedżer w Departamencie Outsourcingu i Agnieszka Woźniak, Główny Specjalista/Koordynator ds. płac i kadr, Grant Thornton)
Pracownik z niepełnosprawnością – jakie prawa przyznaje Kodeks pracy i ustawa o rehabilitacji zawodowej? Podczas prelekcji porozmawiamy m.in. na temat wymiaru czasu pracy, dodatkowego urlopu, przerwy w pracy oraz dokumentach niezbędnych dla pracodawcy.
Przełamywanie barier: Inspirujące Historia Sukcesu (Aleksandra Stróżyk, Senior Commercial Analyst, OI)
Zapraszamy na prelekcję Aleksandry z osoby z niepełnosprawnością zatrudnioną w organizacji OI. Ta odważna osoba podzieli się swoimi doświadczeniami – od codziennych obowiązków po wyzwania związane z niepełnosprawnością. Usłyszysz, jakie stanowisko zajmuje, jak wygląda jej typowy dzień pracy i czy spotyka na swojej drodze jakiekolwiek bariery. Dowiesz się również, jak pracodawca wspiera ją w codziennych zadaniach i jakie korzyści czy benefity są dla niej dostępne. To niezwykła okazja, aby poznać realne historie sukcesu i zrozumieć, że niepełnosprawność nie jest przeszkodą w realizacji zawodowych marzeń. Dołącz do nas i daj się zainspirować!
Profil LinkedIn (Karolina Węcławska, Talent Acquisition Program Advisor, Franklin Templeton)
Zapraszamy na spotkanie, które odkryje przed Tobą tajemnice skutecznego wykorzystania platformy LinkedIn. Celem naszego warsztatu jest nie tylko zachęcenie do założenia lub aktualizacji profilu na LinkedInie, ale także do aktywnego uczestnictwa w tej społeczności zawodowej.
W trakcie spotkania omówimy:
Dołącz do nas, abyś mógł/mogła zbudować i rozwijać swój profesjonalny wizerunek online, otwierając sobie drzwi do nowych możliwości zawodowych!
Twoja droga do sukcesu zawodowego – ( Marzena Balukiewicz, Talent Acquisition Partner, Poland, Transcom)
Co dla Ciebie oznacza sukces, a co Cię przed nim powstrzymuje?
Opowiemy o tym, że sukces zawodowy można zaplanować, przygotować się do niego i również o tym jak nie zepsuć pierwszego dnia w nowej pracy.
Mistrzowskie CV – Kluczem do Twojej Kariery (Agnieszka Witkowska, IT Recruiter, Next Technology)
Zapraszamy Cię na spotkanie, podczas którego dowiesz się jak przygotować doskonałe CV, które będzie przyciągać uwagę pracodawców.
W trakcie spotkania:
Dołącz do nas, abyś mógł/mogła zbudować CV, które otworzy przed Tobą drzwi do wymarzonej kariery!
Panel dyskusyjny: szczere rozmowy o pracy – Agata Robińska (Prezeska Fundacji TAKpełnosprawni) i Marta Pigla (Konsultant HR w Growth Care, Partner merytoryczny Fundacji TAKpełnosprawni) w rozmowie z Aleksandrą Stróżyk (Senior Commercial Analyst, OI) i Michałem Zegan (Cloud Security, GFT Poland)
Są takie pytania, które z pewnością macie w głowie w kontekście rozwoju zawodowego, jednak trudno znaleźć odpowiednie okoliczności, aby je zadać. Targi Pracy dla osób z niepełnosprawnościami gwarantują wiele okazji do tego, aby przełamać bariery i otworzyć się na dialog.
Jedną z tych okazji będzie panel dyskusyjny, w którym wezmą udział osoby z niepełnosprawnościami, które rozwijają się w dużych organizacjach:
Podczas panelu poruszymy kwestie związane z doświadczeniami osób z niepełnosprawnością, które szukają pracy, a następnie – tak jak nasi paneliści – starają się odnaleźć w środowisku biznesowym.
Z rozmowy dowiesz się m.in.:
Jeśli masz ochotę poznać doświadczenia i rekomendacje Oli i Michała – zapraszamy!
Misją Fundacji Wózkowicze jest przełamywanie stereotypów dotyczących osób niepełnosprawnych. Zachęcanie i motywowanie ich, aby wychodzili z domu, rozwijali swoje pasje i żyli normalnie, tak jak osoby pełnosprawne.
Uświadamiamy, że niepełnosprawny nie znaczy gorszy. Budujemy pozytywne relacje.
Integrujemy i łączymy osoby na wózkach z resztą społeczeństwa, tak aby by były one obecne w życiu codziennym bez względu na swoje możliwości czy ograniczenie. Pokazujemy, że niczym się od siebie nie różnimy, a ograniczenia są tylko w naszych głowach.
Fundacja Wózkowicze jest organizacją pozarządową, której celem jest działalność na rzecz osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach ich rodzin i przyjaciół. Powstała w marcu 2016 roku z inicjatywy Agnieszki i Sebastiana – osób poruszających się na wózkach z dużym doświadczeniem w pracy na rzecz osób niepełnosprawnych i społeczeństwa obywatelskiego, inicjatorów i twórców wielu akcji społecznych i uświadamiających.
Grupa ROCKWOOL jest światowym liderem w produkcji rozwiązań z wełny skalnej. Pierwsza fabryka powstała w Hedehusene w Danii w 1937 roku. W Polsce po raz pierwszy ROCKWOOL zagościł w 1993 roku, natomiast w 2016 roku firma otworzyła centrum kompetencyjne ROCKWOOL GBS w Poznaniu, a później także w Warszawie, które zajmuje się kompleksowym wsparciem biznesu w zakresie finansów, IT, badań i rozwoju, inżynieringu, zakupów oraz marketingu.
ABSL (Association of Business Service Leaders) – Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych, organizacja zrzeszająca firmy z sektora nowoczesnych usług biznesowych. Należy do niego ponad 240 największych firm reprezentujących sektor, w którym zatrudnionych jest ok. 400.000 osób.
Archer Daniels Midland Company (ADM) jest światowym liderem w dziedzinie żywienia ludzi i zwierząt oraz czołową światową firmą zajmującą się produkcją i przetwórstwem produktów rolnych.
ADM Poland jest nowoczesnym Shared Servicem Finansowo – Księgowym. Nasze zespoły na co dzień zajmują się wsparciem biznesu w konkretnych obszarach finansowych. Codziennie współpracujemy ze spółkami na całym świecie i posługujemy się wieloma językami europejskimi i ¬nie tylko. Stawiamy na innowację! Jesteśmy firmą, która umożliwia pracownikom rozwój, poszerzanie wiedzy biznesowej oraz procesowej, bo postęp jest dla nas kluczem do sukcesu, a firmę charakteryzuje podejście continuous improvement, czyli niezmiennie dąży do¬ doskonalenia i optymalizowania procesów oraz pracy
Carlsberg Shared Services liczy ponad 450 pełnych pasji ludzi, którym nie brakuje pomysłów aby zoptymalizować procesy wspierające synergię w całej Grupie Carlsberg. Jesteśmy sercem Carlsberga, wspomagając procesy księgowości, planowania finansowego, zakupów, audytu i kontroli wewnętrznej, logistyki czy sprzedaży. Wspólnie pracujemy i rozwijamy się, jednak stawiamy przede wszystkim na budowanie pozytywnej atmosfery codziennej pracy w różnorodnym środowisku, gdzie każdy czuje się częścią organizacji.
Franklin Templeton jest globalną organizacją finansową z siedzibą w San Mateo w Kalifornii. Firma poszukuje kandydatów z różnorodnym wykształceniem i doświadczeniem, zarówno studentów, jak i absolwentów. Działy, do których rekrutacje prowadzone są najczęściej to: finanse, analiza finansowa, księgowość (funduszy), marketing, zarządzanie ryzykiem, HR. Franklin Templeton chętnie wspiera wszelkie inicjatywy podejmowane przez pracowników: grupy zainteresowań, wydarzenia promujące szeroko rozumianą różnorodność, wolontariat oraz akcje charytatywne.
Grant Thornton to jedna z wiodących organizacji audytorsko-doradczych na świecie. W Polsce działamy od 30 lat, tworząc niemal 900-osobowy zespół fantastycznych ludzi z pasją. Wspieramy naszych Klientów, świadcząc dla nich usługi audytorskie, doradcze i outsourcingowe. Cenimy współpracę z osobami, które są takie jak my: odpowiedzialne, kreatywne, stawiające na komunikację, współpracę i rozwój. Umiejętności analityczne, znajomość j. angielskiego i zainteresowanie finansami będzie Twoim atutem. W zależności od zespołu możesz pracować zdalnie, hybrydowo lub stacjonarnie
Firma John Deere jest światowym liderem w produkcji maszyn rolniczych, w tym ciągników, kombajnów, pras, sieczkarni, opryskiwaczy oraz ładowaczy czołowych, a także maszyn do pielęgnacji terenów zielonych. Firma została założona w 1837. Obecnie posiada ponad 100 lokalizacji na całym świecie i zatrudnia około 76 000 pracowników. Od grudnia 2017 roku działa John Deere Business Service Center, które obsługuje wewnętrznych Klientów firmy John Deere z różnych stron świata.
McKinsey & Company jest wiodącą, globalną firmą doradztwa strategicznego i operacyjnego. Ponad 30 tys. osób w 65 krajach pomaga największym firmom świata, rządom państw oraz instytucjom publicznym znacząco i trwale poprawić ich wyniki. Centrum Usług Wspólnych McKinsey w Poznaniu współpracuje z biurami McKinsey & Company na całym świecie oferując rozwój w wielu różnorodnych obszarach takich jak: wsparcie asystenckie, administracja operacji biznesowych, finanse i raportowanie, HR, badanie i analiza danych oraz komunikacja wizualna. Jesteśmy stale rozwijającym się zespołem, liczącym ponad 1000 profesjonalistów, dla których ważna jest możliwość podjęcia nowych wyzwań. Oprócz pracy zespołowej, która jest podstawą funkcjonowania naszego Centrum, cenimy także indywidualność każdej osoby i to, co wnosi do swojego Teamu.
Miele jest wiodącym na świecie producentem wysokiej klasy urządzeń gospodarstwa domowego, w tym m.in. piekarników, ekspresów do kawy, pralek, zmywarek.
Założona w 1899 roku firma posiada 8 zakładów produkcyjnych w Niemczech. Na całym świecie to rodzinne przedsiębiorstwo, zatrudnia około 22.300 pracowników. Obecnie jest prowadzone przez czwarte pokolenie założycieli. Miele Global Services w Poznaniu (MGS) – część Grupy Miele – zostało utworzone we wrześniu 2019 roku w celu świadczenia usług dla Miele na całym świecie. MGS obsługuje m.in.: księgowość, controlling, back office sprzedaży, zaopatrzenie i raporty.
Next Technology to międzynarodowa firma z siedzibą w Poznaniu, specjalizująca się w wytwarzaniu oprogramowania oraz świadczeniu usług dla Next UK LTD – wiodącej firmy detalicznej w Wielkiej Brytanii i na całym świecie. Nasze zespoły działające w duchu Agile, dostarczają rozwiązania programistyczne dla sklepów Next, platform e-commerce, systemów magazynowych, aplikacji mobilnych oraz obsługi backoffice. Poznański oddział Next posiada również wielojęzyczny dział obsługi klienta Contact Center, zapewniający wsparcie w języku hebrajskim, ukraińskim, niemieckim i arabskim. Z kolei, nasz zespół Product Team, jest odpowiedzialny za monitorowanie i utrzymywanie jakości produktów Next w Europie. Wierzymy, że sukces firmy zależy od zaangażowania i wkładu każdego pracownika dlatego dążymy do tego by być organizacją dla ludzi, w której wszyscy mamy znaczenie i wpływ na naszą przyszłość. Dla rozwijającej się marki Next Technology pracuje obecnie ponad 150 osób w działach rozwoju oprogramowania, kontroli jakości i wsparcia klienta.
O-I jest globalnym producentem opakowań szklanych. W 72 zakładach zlokalizowanych w 20 krajach firma zatrudnia ponad 23 000 osób. Naszą pasją jest szkło, któro można w całości poddawać recyklingowi. Globalna siedziba O-I znajduje się w Perrysburgu, w amerykańskim stanie Ohio. O-I BSC w Poznaniu powstało w 2014 roku, obecnie zatrudnia ponad 150 pracowników. Zarządza scentralizowanymi usługami finansowo – administracyjnymi dla wszystkich hut O-I w Europie oraz świadczy usługi IT dla wszystkich lokalizacji O-I na świecie. Specjaliści wykonują obowiązki związane m.in. z kontrolingiem, księgowością czy wewnętrznym audytem. Wykwalifikowani specjaliści IT wspierają wszystkie huty szkła i biura O-I na świecie. U Nas możesz pracować 100% zdalnie, Twoim atutem będzie znajomośc j. angielskiego.
Przy stoisku Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych będą dostępne informacje między innymi o:
Na stoisku Miasta Poznań będzie można uzyskać informacje i porady z zakresu:
– ulg i uprawnień osób z niepełnosprawnościami,
– zwrotu pracodawcom kosztów związanych z tworzeniem lub przystosowaniem stanowisk pracy,
– udzielaniem środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej dla osób z niepełnosprawnościami,
– zwrotu kosztów szkoleń organizowanych przez pracodawców dla pracowników z niepełnosprawnością.
Fundacja TAKpełnosprawni promuje zatrudnienie i inkluzję osób z niepełnosprawnościami na otwartym rynku pracy. Organizacja powstała, aby wspierać dwie ważne dla nas grupy: pracowników z niepełnosprawnościami szukających zatrudnienia oraz świadomych pracodawców gotowych do tworzenia różnorodnych zespołów. Jesteśmy instytucją, która dodaje skrzydeł kandydatom i realnie walczy ze stereotypami w polskich firmach.
Działamy tak, aby mieć pewność, że nasi kandydaci trafią do świadomych organizacji. Dlatego każde przedsiębiorstwo, które chce z nami współpracować i zaprosić osoby z niepełnosprawnością do swoich struktur, przechodzi proces weryfikacji. W razie potrzeby otrzymuje od nas wsparcie.
Jesteśmy reprezentantem na Polskę globalnej sieci ILO Global Business and Disability Network – międzynarodowego forum firm i organizacji, które wymieniają się praktykami i współpracują na rzecz większej obecności osób z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Jeśli Twoja organizacja chce być częścią tej inicjatywy, dołącz do nas.
W Transcom zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie. Setki klientów, w tym innowacyjni gracze z obszaru e-commerce, dynamicznie rozwijające się fintechy, legendy technologii i wiele innych, mogą polegać na nas w zakresie usług on-, off – i nearshoringowych. Razem z 30 000 konsultantów, pracujących w ponad 90 contact center i własnych domach, w 28 krajach, tworzymy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office. W Polsce jesteśmy od 2003 roku. Znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu, Poznaniu i Grudziądzu.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest państwową jednostką organizacyjną posiadającą osobowość prawną. Zadania ZUS wyznaczane są przez ustawodawcę.
Realizacja tych zadań zależy natomiast od zastosowania przez nas skutecznych narzędzi i
procedur. Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest ważną społecznie instytucją powołaną
z jednej strony do wypłacania należnych świadczeń osobom ubezpieczonym, z drugiej – do
pobierania i ewidencjonowania składek stanowiących główne źródło finansowania
świadczeń.
Za priorytetowe zadanie uważamy zawsze wypłatę emerytur i rent.
Nadrzędną jednostką organizacyjną ZUS jest Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z
siedzibą w Warszawie.
II Oddział ZUS w Poznaniu jest jednym z 43 oddziałów działających na terenie kraju. Naszym
zadaniem jest przede wszystkim bezpośrednia obsługa klientów w sprawach ubezpieczeń
społecznych.
W ramach II Oddziału ZUS w Poznaniu obsługujemy klientów w Poznaniu przy ul. Starołęckiej
31 i 9 jednostkach w terenie.
II Oddział ZUS w Poznaniu wypłaca świadczenia dla 70 tysięcy świadczeniobiorców z powiatu
poznańskiego, w tym dla 29 tysięcy rencistów i blisko 41 tysięcy emerytów.
Wykonując swoje zadania kierujemy się założeniami zapisanymi w Misji i Wizji ZUS. Wizją
ZUS jest status innowacyjnej instytucji zaufania i zabezpieczenia publicznego,
misją zaś profesjonalna obsługa klientów przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii i
potencjału pracowników.
Istotnym elementem misji jest również efektywne zarządzanie środkami publicznymi.